Neka se Vaši oglasi prikažu odabranoj publici
Scroll down
Google oglašavanje predstavlja najprofitabilniju granu korporacije Google. Prošle godine su samo od oglašavanja zaradili 147 milijardi dolara, što čini čak 80% njihovih prihoda.
Zašto se toliko para potroši na google oglašavanje?
Pa možda zato što je efikasno! Za razliku od Facebook reklamiranja, oglasi koji su podešeni da se pojavljuju u rezultatima pretrage za odredjenu ključnu reč/frazu direktno gadjaju publiku kojoj je potreban baš taj proizvod ili usluga.
Takodje Google oglašavanje nudi mogućnost postavke PPC-plati po kliku (eng. Pay per click) kampanje gde plaćate samo za ljude koji su kliknuli na Vaš oglas i samim tim posetili Vaš sajt.
Rezultati pretrage na Google-u se sastoje od dva dela:
Pozicioniranje web sajta što više u rezultatima pretrage bez plaćanja oglasa se postiže optimizacijom sajta, SEO.
Pozicija plaćenih oglasa zavisi isključivo od budžeta koji ste spremni da odvojite za ovaj vid reklamiranja. Za neke ključne reči koje nisu konkurentne cena je niska, dok za ključne reči za koje se reklamira veliki broj web stranica, cena raste.
Naše usluge obuhvataju:
Pored mesečnog izveštaja u svakom trenutku imate uvid u to kako kampanja napreduje, i pristup u svakom trenutku alatima Google Analytics i Google Ads.
Ukoliko ste zainteresovani za usluge Google oglašavanja zakažite besplatne konsultacije na kojima ćemo se upoznati sa Vašim biznisom. Nakon toga krećemo sa pronalaženjem najrelevantnijih ključnih reči i analizom konkurencije.
Frequently asked questions
Pridružite se našoj Bluestudio zajednici kako biste dobijali najnovija ažuriranja