Facebook
reklamiranje

logo

Efikasan način da Vaše reklame dopru do pravih ljudi

Scroll down

logo

Prednosti facebook reklamiranja u odnosu na konvencionalne medije

Za razliku od konvencionalnih media (TV i radio), reklamiranje putem društvene mreže Facebook (i Instagram) pruža mnogo više mogućnosti za plasiranje reklame odabranoj publici za mnogo nižu cenu.

Beli laptom sa prikazom Facebook ads menagera kampanja na ekranu

Unikatnost Facebook oglašavanja

  • Kao što smo već naveli, oglašavanjem na društvenim mrežama Facebook i Instagram možete dopreti do velikog broja ljudi širom cele planete.

  • Facebook oglašavanje nudi precizno targetiranje ciljne grupe na osnovu 3 parametra:

    - Demografija

    - Lokacija

    - Interesovanja


  • Precizna i opširna analitika.

  • Mogućnost kreiranja re-targeting kampanje što dovodi do kako mi to volimo da kažemo marketinškog proganjanja potencijalnih klijenata.

  • Jeftina cena oglašavanja, koja počinje već od 1$ dnevno.

Kako izgleda proces reklamiranja Vašeg biznisa

Prvo se kreira Vaš profil na društvenim mrežama Facebook i Instagram uz unikatan dizajn profilne fotografije (najčešće logotip firme) i naslovne fotografije.


Nakon toga sledi povezivanje ova dva naloga u okviru Meta Business Suite servisa (nekadašnji Facebook Business manager)


Kreiranje dizajniranih objava i tekstova za Vaš profil koje za cilj imaju da što više angažuju publiku.


Kreiranje strategije za reklamiranje na društvenim mrežama uz dizajnirane promotivne objave.


Praćenje analitike i mesečno izveštavanje.

Povrat investicija uloženih u Facebook reklamiranje (ROI)

Nažalost davno su prošla vremena kada se organskim sadržajem (bez plaćenih oglasa) moglo dopreti do velikog broja ljudi.


Promovisanje objava je postalo nešto što je neophodno i bez toga se ne može uspeti.


Na svu sreću reklamiranje na društvenim mrežama ima veliki povraćaj investicija (eng. Return on Investment-ROI).

Vrste facebook reklama

Facebook oglašavanje nudi nekoliko različitih vrsta kampanja, i svaka od njih ima drugačiji cilj. U zavisnosti od toga koji je Vaš cilj razlikuje se i kampanja koju ćete koristiti:


  • Conversion kampanje imaju za cilj da na Vaš sajt/stranicu dovede ljude koji će najverovatnije preduzeti neku akciju, kao na primer da kupe Vaš proizvod ili da Vas pozovu.

  • Awareness kampanje imaju za cilj da dopru do što većeg broja ljudi i da prošire svest o Vašem brendu.

  • Consideration kampanje imaju za cilj:

    - da dovedu više saobraćaja na Vašu stranicu ili web sajt.

    - da dobijete više lajkova i angažovanja na stranici.

    - da sakupite informacije o ljudima zainteresovanim za Vaš biznis.

    - da povećate broj instaliranja/preuzimanja Vaše aplikacije.


Kod Facebook reklamiranja je veoma bitno da se odabere kampanja adekvatna Vašem cilju.

Takodje, jedna od veoma bitnih stavki je testiranje različitih tipova i formata reklama, kao i copy-ja (teksta) i vizuala.


Ništa ne sme da se zasniva na predpostavkama.

Testrianjem dolazimo do saznanja koje reklame imaju najveći efekat i donose najbolje rezultate.


Nakon što ustanovimo koja reklama daje najbolje rezultate, sredstva usmeravamo ka njoj kako bi je učinili maksimalno isplativom.

Naručite uslugu Facebook reklamiranja

Želite li da se o marketingu Vašeg biznisa staraju ljudi sa iskustvom i znajem profesionalnih veština potrebnih za njegov uspeh? Obratite nam se za besplatne konsultacije u vezi onoga što Vas interesuje!

Marketing

Digitalni marketing

FAQ’s

Frequently asked questions

Kontaktirajte nas

e-mail: office@bluestudio.rs

Pridružite se našoj Bluestudio zajednici kako biste dobijali najnovija ažuriranja

Bluestudio

Politika privatnostiPolitika kolačićaUslovi korištenja

Sva prava zadržana. Ⓒ 2022 Bluestudio