Copywriting
usluge

logo

Kvalitetni tekstovi napisani da odgovaraju ljudima, ali i Google-u

Scroll down

logo

Razlika izmedju content writinga i copywritinga

Copywriting


Copywriting tekstovi su pisani sa jasnim ciljem, da prodaju. Svaka reč u ovim tekstovima podredjena je ispunjenju akcije (kupovina, poseta sajtu, registracija…) koja se očekuje od korisnika.


Prodajni tekst (eng. copywriting) treba da bude koncizan, bez puno filozofiranja. Ton u kome je napisani treba da izazove emociju kod čitaoca i da ga podstakne da izvrši željenu akciju.


Najbitnija stvar je rešavanje problema! Umesto da se u tekstu nahvali proizvod/usluga čitaocu treba da se istaknu jasni benefiti tog proizvoda/usluge, i na koji će način rešiti njegov problem a samim tim učiniti njegov život lakšim.


Na primer: Kada se piše za osobine uredjaja poput trimera za travu, potencijalnim kupcima uglavnom ništa ne znači kada u opis proizvoda stavimo snagu trimera i broj okretaja u minuti, uz to treba dodati da njegova velika snaga i broj okretaja omogućavaju da se ne guši kada naidjete na veću travu i da je sposoban da bez problema seče i biljke sa debljim stabljikama.

Content writing


Content writing su tekstovi koji su pisani u svrhu informisanja. Njihov cilj nije da prodaju, makar ne toliko direktno.


Ovakvi tekstovi se koriste da čitaocima ponude korisne informacije i odgovore na njihova pitanja i česte zablude.


Kroz njih se gradi poverenje. U eri digitalizacije najviše ovakvih tekstova nalazimo u formi bloga.


A kako i ne bi, blogovi predstavljaju odličan način za komuniciranje sa publikom i dovodjenje ljudi na Vaš sajt.


Na primer kada neko pretraži pojam išijas i naleti na Vaš blog gde je sve lepo objašnjeno, šta je išijas, kako nastaje, koji su simptomi, kako se leči… Time ste pomogli čitaocu i za njega Vaš sajt dobija vrednost, a ukoliko pati od navedenog problema postoji mogućnost da će doći kod Vas da se leči.


Na taj način kvalitetan content writing prodaje, iako mu to nije primarna svrha!

Copywriting podrazumeva pisanje tekstova za:

  • Web sajtove

  • Slogane

  • Reklame na internetu i konvencionalnim medijima poput TV-a i radija

  • E-mail marketing

  • Billboard

  • Flajere, brošure...

Content writing podrazumeva pisanje tekstova za:

  • Blog

  • E-mail newsletter

  • Članke u novinama

  • Objave na društvenim mrežama

SEO content writing

SEO content writing je pisanje tekstova koji imaju za cilj da kvalitetom svog sadržaja rangiraju Vaš sajt što više u pretrazi, i samim tim dovedu više poseta na sajt.


Korišćenjem odredjenih alata za analizu tekstova koji se rangiraju za ključnu reč od poslovnog interesa dobijamo uvid koje teme treba da obradimo u okviru teksta.


Primenom ovoga na blog tekstove nudimo sadržaj visokog kvaliteta čitaocima koji će se informisati na Vašem sajtu, i neće morati da traže dalje. To će biti palac gore za google da Vaš sajt nudi kavalitetne informacije i Vaš sajt će se bolje rangirati u rezultatima pretrage.


Bolje rangiran sajt → Više poseta → Više prodaja Vašeg proizvoda/usluge.

Naručite usluge pisanja tekstova

Ukoliko nemate vremena da se pozabavite pisanjem tekstova ili niste dovoljno stručni da to odradite kako treba javite se na dugme ispod da Vam pomognemo u ostvarivanju Vašeg cilja.

Marketing

Digitalni marketing

FAQ’s

Frequently asked questions

Kontaktirajte nas

e-mail: office@bluestudio.rs

Pridružite se našoj Bluestudio zajednici kako biste dobijali najnovija ažuriranja

Bluestudio

Politika privatnostiPolitika kolačićaUslovi korištenja

Sva prava zadržana. Ⓒ 2022 Bluestudio